|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
|||
|
|||
|
Såfremt vejret er OK, så kører 1 Cylinder Klubben tour på lørdag - evt. aflysning, grundet vejret vil ske torsdag aften samt om vi kører lørdag eller søndag.
Touren er kun for 1 cylindrede motorcykler, og kun formedlemmer af 1 Cylinder Klubben. MOTO's motorcykelside Mødested med afgang kl. 09:30: Statoil Servicenter Køge - Krak Person Touren: Køge - Strøby Ladeplads - Rødvig - Faxe Ladeplads -Præstø - Kalvehave - Stege, Møn (vi ser på veteranmotorcykler hos Michael - en privatsamling der tæller ca. 20 fladtankere, d.v.s. motorcykler fra før 1930 Motorcykelgalleri.dk ) - Nyord (frokost på Lolles Gaard - Lolles Gård ) og retur til ishuset på Strandvejen i Køge, hvor touren slutter. Tour tilmelding: Her i tråden eller på mail: info@motopp.com Redigeret af MOTO; 05-07-2011 kl. 12:36. |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Så skal vejret bare arte sig, så vi kan få en rigtig god tur.
|
||||
|
||||
|
Citer:
Nu er jeg blevet rettet ud igen, har fået hørelsen og følelsen i fingrene tilbage igen! Knallerten er parkeret på bænken - klar til lidt eftersyn!
|
||||
|
||||
|
Ja fin tur
![]() Er også ved er have fået de gamle knogler rettet ud igen ![]() Og selvfølgelig lyder er 1 cyl. godt
|
||||
|
||||
|
Ja, bortset fra konstant tiltagende ømhed i bagen og et enkelt ufrivilligt stop med krampe i det ene ben, så gik det fint og det var en hggelig tur.
Det var godt at krampen ikke satte sig i det ene ben der driver fartøjet frem! ![]() Fint vejr, fine veje og en en fin lille hyggelig kro i Nyord.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg havde nu ingen problemer under turen med mit mega gamle korpus og cyklen startede og kørte eksemplarisk, meeen ka' nu godt mærke idag at jeg g.d. kørte næsten 300 km
![]() Næste tur går til det nordsjællandske, hvor vi tager på en top hemmelig mission
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|