|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
||||
|
||||
|
Hej
I går var vi et par stykker der blev eninge om at mødes fredag den 21/5 kl. ca 18.30 fra Tornhøjcentret i Aalborg øst. Hvor turen går hen vides ikke. Turen foregår stille og roligt tempo med tilladte hastigheder så alle skulle kunne være med. Vi mangler måske bare en der kender en god tur. Så kom frisk :) Wings
Hellere 10 ryg i banditten end 10 banditter i ryggen!! Nuværende bike Honda VFR 750F RC36II årg 1996 :thumbsup: Tidligere bikes Suzuki Intruder VS800 årg. 1993 :smile: Suzuki Intruder VS1400 årg. 1987 :rolleyes: Suzuki SV1000S årg. 2004 :devil: |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Ahhh.. Lyder hyggeligt. Vi har dog gang i den helt store husombygning og der kommer vvs-mand i morgen, så der skal knokkelpukles. Er absolut frisk en anden gang.
|
|
|
||||
|
||||
|
Bare helt ok men det er også kort varsel.
Hellere 10 ryg i banditten end 10 banditter i ryggen!! Nuværende bike Honda VFR 750F RC36II årg 1996 :thumbsup: Tidligere bikes Suzuki Intruder VS800 årg. 1993 :smile: Suzuki Intruder VS1400 årg. 1987 :rolleyes: Suzuki SV1000S årg. 2004 :devil: |
|
|
|||
|
|||
|
:signdammit:
Jeg ville gerne have været med, men tør desværre ikke love noget i morgen. Jeg skal til et arrangement, som jeg ikke rigtig ved hvad munder ud i ![]() Super godt initiativ ellers, rart at se at der også sker lidt i Nordjylland. |
|
|
|||
|
|||
|
:mad: Øv - kører hjem til familien i morgen formiddag.
Nå, jeg er med en anden dag - sommeren er jo kun lige begyndt Go' tur og go' weekend :cool:
|
|||
|
|||
|
Fællestur fredag den 21/5 - Motorcykelgalleri.dk
Det ser ud til vi bliver nogle stykker, bare lige hold høje med hvad det ender med. Generelt kan jeg anbefale gruppen for dem der ikke allerede er medlem. Der bliver arrangeret en del fællesturer i øjeblikket. |
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|