|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||
| Træf og Ture Snak om træf og fællesture |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Visnings metode |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
![]() Harzen tur på en weekend bør ikke være uoverskueligt, vi kører nogen stykker på Nürburgring til Superbike første weekend i september. Torsdag - mandag ingen problem. God tur. Jan Høgfeldt |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Harzen er dog et fint sted at starte, hvis man vil køre lidt snoede veje. Mange af vejene i Norge (bla. Lysefjorden, Trollstien og Ørnevejen) kan være en stor mundfuld for de mindre erfarne.
It's not what you ride - it's how you ride it. Honda CB1000R (til salg) & Yamaha WR250R Hardcore Edition Last edited by Don T; 31-07-2010 at 13:39. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvaså Rasmus har du haft ringet rundt i dag.._?
|
||||
|
||||
|
Nej, har sku haft for travlt i dag.... :/
Så har sku glemt det... Må se om jeg kan huske det i morgen.. Er du kommet hjem fra scotland? Så kunne vi trille en tur i morgen?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Citer:
Nej jeg er ikke kommet hjem endnu.. Vi begynder at trille så småt mod Harwich imorgen, men vi skal først med færgen mandag kl 17:45, så jeg er hjemme tirsdag omkring middag... Men vi kan da finde ud af noget i løbet af ugen, hvis det er..?
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Er planerne om en tur til Hartzen droppet? Jeg overvejer lidt og tage turen derned sidst i september først i Oktober.... måske man skulle slå følgeskab?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Citer:
Rasmus og jeg skulle have været afsted i weekenden, men Rasmus havde desværre problemer med ryggen... Så turen blev desværre aflyst
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Sidste mandag morgen / formiddag trillede jeg mod Harzen over Rødby - Puttgarden.Efter en tur i Louis - Motorrad & Freizeit - Europas Nr.1 für Motorradbekleidung, Motorradhelme und Motorradzubehör. i Lübeck ( en regndragt blev nødvendig ) trillede jeg videre ned af Autobahn i pis-øs-regnvejr. Ankom til Pension Roseneck sidst på eftermiddagen hvor Jaquie tog imod en godt våd dansker.Denne Pension er helt sikkert anbefalelsesværdig men de har ofte travlt og booket i weekenden, jeg tog dog chancen. Jeg fik halvanden dag med lækkert vejr og en halv med lidt spredte byger. JEG synes vejene dernede er super fede, de er forholdvis tæt på DK. Gregory skulle desværre til UK mens jeg var dernede men det er nu ikke et problem at finde fede veje på egen hånd. Fordelen ved hverdage er få biler / mc på vejene og meget få Polizei ( øget indsats i weekenderne ) Jeg ville have haft en 3. fuld dag dernede men vejret artede sig ikke så jeg vendte næsen hjem. Næste tur jeg skal derned bliver helt sikkert med 3-4 fulde køredage dernede, og måske med en køremakker, selvom jeg synes det er nemmere at falde i snak når ´du tourer alene. God tur og se at komme afsted, iflg den unge hollandske hotelejer jeg mødte i Trese så har de Indian summer i vente i Sept. og Okt. måned med op til 30 grader
|
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
De næste 2 weekender er booket i min kalender, men derefter, så satser jeg på, at hvis vejrudsigten siger godt vejr, så vil jeg nappen en tors-søn tur....
Håber på, at der nok er et eller andet sted, man kan overnatte, med kortvarsel, nu vi er henne omkring Oktober... ![]() Har været i Hartzen for et par år siden, og der er virkelig nogle gode veje, men masser af sving, og bakker der bugter sig
|
![]() |
| Brugere der læser dette emne lige nu: 1 (0 Medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd Valg | |
| Visnings metode | |
|
|