|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
||||
|
||||
|
Min forbremse piver, men det er kun de sidste 10 meter inden jeg holder stille. Ellers siger den intet.
Er det tegn på klodserne skal skiftes, oder was?
|
|
||||
|
||||
|
behøver det ikke at være der sidder efterhånden sikkert lidt støv og møg.
Så en gang rens og smøring burde hjælpe, men så kan du ligeså godt skifte klodser når de alligevel er skilt ad
|
||||
|
||||
|
Eller brems lidt før så du slipper for de sidste 10 meter
men ellers enig med MOTO, det er et forsøg værd, og hvis det ikke virker hælder vi Albani over den 26/6
|
||||
|
||||
|
Det kan også være klodserne er for hårde til belastningen. Det var jeg ude for så skiftede jeg dem og så var det væk.
Hellere 10 ryg i banditten end 10 banditter i ryggen!! Nuværende bike Honda VFR 750F RC36II årg 1996 :thumbsup: Tidligere bikes Suzuki Intruder VS800 årg. 1993 :smile: Suzuki Intruder VS1400 årg. 1987 :rolleyes: Suzuki SV1000S årg. 2004 :devil: |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Skal jo ikke op på forhjulet hver gang ;)
| Bookmarks |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|