|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||
|
|||
|
Jeg synes jeg kan fornemme noget rumlen foran på Kawaen.
kan det tænkes at forhjulslejet kan være smuttet.?? hvordan kontrollerer jeg det uden at skille hele cyklen ad. jeg kan umiddelbart ikke mærke slør sidevejs. jeg synes også forbremsen hugger lidt ved delbremsning. det er helt nye skiver og klodser....er det normalt. Hilsen Rasmus |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Afmonter hjulet og stik en finger ind og drej lejerne. Den mindste 'knasen' = nyt leje.
|
|||
|
|||
|
Har du nye skiver og klodser på, så er det næsten helt sikkert lejerne. Også selv om du ikke kan mærke noget ved at stikke fingeren i dem. Og de 120 - 140 kr. det koster......
|
|
|
|||
|
|||
|
jeg prøver at udskifte dem, men tænk engang at forskellige større mc forhandlere ikke har sådan et par standart lejer på lager. jeg savner helt vildt en velassorteret reservedelsforhandler til den slags småting. de nye priser hos post dk kan jo tage lysten fra enhver når man skal købe for under 200 kr.
|
|
|
|||
|
|||
|
På mc nøglen kan du finde leje-type-nummeret til præcis din mc. Thansen har de fleste lejer til rimelig penge
|
|
|
|||
|
|||
|
ja det havde de også...det var bare ikke lukket.
nu har jeg bestilt igen via nettet. |
|
|
||||
|
||||
|
Havde du haft en landbrugs-maskinhandler i nærheden, så kunne du sikkert sagtens have købt lejer der. Det plejer jeg at gøre.
Oftest er de langt billigere end mc-forhandlerne. |
|
|
|||
|
|||
|
wilhelmsen :)
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg ville ikke købe lejer hos Thansen - Den ene gang man skifter lejer på sin mc ... Ellers kontakt: www.ts-racing.dk
|
||||
|
||||
|
Hvis der står SKF på lejerne hos Thansen, ville jeg ikke have nogle betænkligheder
|
||||
|
||||
|
Citer: