|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
1Synes godt om
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
||||
|
||||
|
Citer:
Og det var slet ikke tilfredsstillende, hvad der kunne hentes der. En PC kan - som tidligere skrevet - ændres i 250 omdr/m spring, altså en kæmpe forskel! |
|
|
||||
|
||||
|
På nogle mc-motorer kan det fikses i den orig. styreboks og/el. TPS, men at sammenligne en Duc motor med en Suki, kawa etc. holder altså ikke, der er alt for meget forskel...ja, der er enda forskel på samme motortyper, så en justering på rullefelt med PC kan aldrig være en dårlig ting at investere i, hvis man har en bøvlet EU-motor (som fx. min egen).
|
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Remapping gøres også med en PC - det hedder bare custommapping. |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Ved det kan lade sig gøre med Triumph/bmw/ktm men ved ikke om det er muligt med japanerne?!?
|
||||
|
||||
|
Citer:
Jeg har ögså svært ved at tro, at en helt jævn air/fuel-kurve kan blive bedre end den er - hvilket jo indikerer, at motoren får lige præcis den mængde benzin/luft den har brug for. |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg har bøvl med mine potter fra USA, så er ikke kommet videre med projektet, men vil som sagt prøve indrulning/custommapping uden PC først.
Jeg har spurgt Ove ved DOT i næstved og han skulle have ca 7000 for powercommander og indrulning.
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|