|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
2Synes godt om
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
||||
|
||||
|
min motorlampe lyser.
efter jeg har haft batteriet taget af.hvordan får jeg den til at gå ud ![]() har prøvet at køre den varm så blæseren slår til og fra 3-4 gange uden held ![]() den kører fint med lampen tændt.
|
||||
|
||||
|
der er vist ikke nogen måde selv at nulstille den på, så hvis den ikke selv går ud efter et par ture. så er du nok nødt til at få en tester på den.
|
||||
|
||||
|
Hmmm - og jeg som var sikker på du kørte Triumph og ikke Ducatti
;) |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Iøvrigt kan jeg anbefale Tuneboy, så kan du selv "se" i din mc's ECU og lægge "spændende" programmer i, men vigtigst, du kan selv servicere din motorcykel, se fejlkoder, dvs få navn på den fejl som fejllampen lyser for, og nulstille den, som den fejl du nu har. Jeg skal lige indskyde, at i de ti år jeg har haft Daytona og Speed Triple har jeg ikke en eneste gang haft en fejllampen til at lyse p. gr. af en pludselig opstået fejl. Fejllampen har udelukkende lyst p. gr. af at jeg under service f. eks. har haft et eller andet stik demonteret og sat tænding på. Så er det bare på med Tuneboy, se fejlen og nulstille den. |
|
|
||||
|
||||
|
Nu er Keihin jo faktisk japansk, men Hans Kingo er da sikkert glad for din hjælp
|
|
|
||||
|
||||
|
så er der lidt opdatering på motorlampen
![]() det var lamdasonden der var stået af ![]() nu skal jeg bare have triplen hentet hjem fra esbjerg
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
||||
|
||||
|
Citer: