|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
|||
|
|||
|
Først...
-Ah, en herlig fornemmelse... Ud med krikken, batteriet i, og trods 5 måneders stilstand (og en underlig 'grov' lyd fra insptrøjningen/benzinpumpen da jeg drejede nøglen) sprang cyklen igang med det samme !. ... Så skulle jeg lige checke olien, og opdager til min rædsel at oliepinden stinker af benzin. Det er ikke noget jeg husker at have oplevet i mine snart mange år på MC, eller måske har jeg bare ikke opdaget det før... ?... Andre der kender til den slags ?!. |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Prøvede det på havetraktoren et år , det viste sig at svømmeren i karburatoren tilsyneladende ikke havde lukket , så i løbet af vinteren var benzinen sivet ned i krumtaphuset hvor den stod og hyggede sig sammen med olien.Jeg ved ikke om det samme kan ske med en MC. hvis man ikke lige fik lukket for benzinen i efteråret.
|
|
|
|||
|
|||
|
Det er en TDM 900 fra 2010... Den har intet olie brugt i løbet af '10, og den lugter heller ikke. Det er jo en tørsumpmotor, og jeg overvejede om det måske kunne være fordi den ikke stod og kørte længe nok, og derfor har haft lidt overskudsbenzin rundt omkring pga. den lidt fede blanding i starten... Har bare aldrig lagt mærke til den slags før...
|
|
|
|||
|
|||
|
-Nåh, skiftede olie i dag... Hvis der har været benzin i olien, har det ikke været meget. Der var i hvert fald ikke noget der lige kradsede i næsen.
En lille tur skulle man jo have, skønt !, så nu mangler vi blot at få overstået den sidste sjat sne så det kan blive forår :D. |
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|