Motorcykel Forum DK
BLIV MEDLEM fb Marked fb Forum mc nyheder mc billeder mc links

Gå tilbage   Motorcykel Forum DK > Teknik > Teknik

Besvar

LinkBack Tråd Valg
Gammel 03-07-2016, 15:11
Ckc Ckc er offline
Dreamer

Medlem siden: May 2016
Default Thansen alarm på MC?

Hej Forum.

Jeg er ved at tage MC- kørekort, kigger efter MC som en gal, og er i den anledning også begyndt at tænke på tyverisikring. En MC har selvfølgelig en styrlås, en god kæde der er forankret til noget fast er også en god ide/ et must, men jeg har også tænkt på at få installeret en alarm på min kommende MC.

Jeg har fundet denne hos Thansen: https://www.thansen.dk/scooter-knall.../pn-244921451/

Dyr kan man ikke kalde den, men hvis den kan skræmme dem der lidt for nysgerrige væk ville det jo kun være en god investering.

Mit spørgsmål går på, kan man installere den på en hvilken som helst MC? Jeg påtænker at købe en V2'er cruiser, 600-1100 ccm, intruder, shadow, virago eller kawa vn 800.

Nogle vil måske synes det er lidt poppet med en fjernbetjent alarm der får blinklysene til at blinke ved aktivering/deaktivering, men jeg synes helt ærligt det kunne være lidt cool med en fjernbetjent starter .

Jeg har ikke kunne finde en lignende på diverse sider med MC- udstyr, men hvis nogen har kendskab til en, så skriv endelig links, og hvis der findes en med neutral gears sikring vil det da kun være et plus.

På forhånd tak.

Mvh Claus.
Besvar med Citat
link
Gammel 03-07-2016, 20:04
Jacob R's Avatar
Legend

Medlem siden: Mar 2013
Sted: Nykøbing F, Guldborgsund, Danmark
Alder: 33

Pengene var efter min mening bedre givet ud til en tracker. Hvis de vil snuppe en mc, som er boltet fast, så er de højst sandsynligt også ligeglade med en alarm. Fjernstart er kun sjovt de første par gange.

Jeg havde Thor alarm på min gamle mc, den virkede fint, og havde Fjernstart, men jeg brugte det nærmest ikke.

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Besvar med Citat
Besvar

Bookmarks

Tråd Valg

Ligende Emner
Emne emne starter Forum Besvarelser Indlæg
Mc Alarm dktryme Teknik 2 09-05-2012 18:07
Skivebremselås m alarm Bender Teknik 6 21-04-2012 17:07
Overvejer GPS fra Thansen russer60 GPS Navigation 24 26-02-2012 08:53
Ny Mc Alarm Steffen A Off Topic 1 08-08-2011 12:52
Alarm problem klaushoej Teknik 0 16-03-2009 22:29