|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
|||
|
|||
|
Hej gutter,
Jeg har været ude og køre lidt på min nye CBR 600 F2 og det klare sig nu meget fint på motorveje/landeveje, hvor den får lidt vind i ansigtet. Men da jeg tog en længere tur rundt i København var temperaturmåleren pludselig oppe omkring det røde. Jeg har prøvet at slukke motoren og har lagt mærke til at blæseren ikke går i gang. Er det noget jeg selv kan fixe (har aldrig pillet ved motorkøretøjer før) eller skal jeg have den forbi en professionel? Jeg ville så nødig have at den skulle overophede til bakkelukning på søndag :P |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
du kan teste om de er blæseren eller din temperatur måler ved at kortslutte stikket på temperturføleren som sidder i køleren.
et stykke ledning imellem "hullerene" på stikket. Hvis det er temeraturfølen, så vil blæseren starte ved dette trick. Hvis ikke dens starter så kan det være din køleblæser er defekt. Hvor du fra? Jeg kunne evt godt hjælpe med at fejlsøge hvis du er i nærheden af Fredericia.
|
|||
|
|||
|
Citer:
Jeg bor i København, så det er lidt af en tur. Ellers mange tak :) |
|
|
||||
|
||||
|
Jamen kunne forstille mig den sidder på samme side som din blæse motor sidder... :)
Ja vil tro du skal ha sidekåben af. :) Husk der skal være tænding på motorcyklen før du kan se om de virker ;) Kunne forstille mig den lignede noget i stil med dette! ![]() Sådan ser det ud på min SV1000...
|
||||
|
||||
|
– og kører blæseren ikke med kortsluttet termostatkontakt, bør du checke sikringen og evt. motionere den et par gange ved at af- og genindsætte sikringen i sikringsholderen. Dårlig kontakt i sikringsholderen vil/kan også forhindre blæsermotoren i at køre ;-)
|
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
![]() Den havde jeg glemt
|
||||
|
||||
|
prøv alt det ovennævnte først hvis det ikke dur kan det måske være toppakningen skete her den anden dag i motters pøgøjs
just sayin
|
||||
|
||||
|
Citer:
(fantastisk sætningsopbygning, tror jeg nok(t). |
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|