|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
||||
|
||||
|
Moto Nogle "billige" kompressorer er altså også oliesmurte, så der er en smule olie i luften. (Min fx) Det giver ikke et specielt godt resultat ved tørring med den. :mad:
|
||||
|
||||
|
Efter at have vasket og skyllet mc'en, blæser jeg den tør i krogene med kompressor, hvorefter jeg tørrer den efter med en microfiber klud - jeg har prøvet forskelligt igennem tiderne, men det her giver det bedste resultat.
Hvis man sørger for at bruge aftapningsventilen i bunden af kompressoren fra tid til anden, er luften tør og ren nok til at tørre mc med.
|
|||
|
|||
|
Min kører uden olie (selvsagt) - har haft og brugt den siden 1994 - den har aldrig svigtet eller svinet. Og, som Don T nævner - så skal der lidt kompressor vedligehold, nu og da, men det er minimalt.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Mvh Høgfeldt |
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |