Motorcykel Forum DK
BLIV MEDLEM fb Marked mc nyheder mc billeder mc links

Gå tilbage   Motorcykel Forum DK > Teknik > Teknik > Reservedele

Like Tree2Synes godt om
Besvar

LinkBack Tråd Valg
Gammel 15-03-2014, 22:00
Madden's Avatar
Legend

Medlem siden: Jun 2013
Sted: Sydjylland, men Bosat i Århus
Alder: 29
Billeder: 3

Jeg kan da også anbefale de der skivelåse med 3d følsom alarm. Jeg anvender heller ikke huskekabel, nettop fordi at alarmen går hvis man rejser MC fra støtteben, prøver at vibbe den ned fra centralstøtte osv. så for mig behøver jeg det ikke. Syntes heller ikke jeg er så glemsom endnu :)

De er ihvertfald lette og have med, og alarmen giver lidt ekstra afskræknings faktor så længe man har parkeret i en befolket område.

Men de forhindre jo stadig ikke at en 2-3 mand lige løfter den op på en trailer eller bag i en varevogn. Så jeg tror valget af lås/låse afhænger meget af hvorhenne man bor.
En god lås hvor man kan låse sin MC fast til et ankeret objekt kan også være en god ide, så kan den ihvertfald ikke bare sådan uden videre flyttes.

Faktisk bare at have en derhjemme hvis man ikke gider slæbe kæde-/bøjlelås med sig til. Fordi jeg tror faktisk langt de fleste motorcykler bliver stjålet hjemme hvor de som oftest holder parkeret. Fordi tyven undersøger og ved at der holder den "altid"

(Når jeg køre i "byen" så låser jeg faktisk kun med skivelåsen, da det er hurtigt også behøver jeg ikke *føle at jeg skal finde et fast objekt at låse til så som cykelstativ, lygtepæl*. Også fordi det er svært altid at have en stor kædelås med.)
Besvar med Citat
link
Besvar

Bookmarks

Tråd Valg

Ligende Emner
Emne emne starter Forum Besvarelser Indlæg
Offroad køb, men hvilken ? Lucky Luke Generel Debat 5 20-06-2010 12:01
Hvilken størrelse .... ? Zaragin Teknik 7 21-04-2010 18:01
Hvilken hjelm har du? Amilia Hjelme 114 30-07-2009 10:10
hvilken kæde tarby Reservedele 13 19-06-2009 11:35
Hvilken mc ville i købe Mcf.dk Generel Debat 128 26-01-2009 14:58