|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||
| mc ulykker Her kan alt om MC kørsel og traffiksikkerhed debateres! |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne | Visnings metode |
|
|
||||
|
||||
|
Det var sort uheld, da en motorcyklist fredag eftermiddag væltede over en slamsugerslange.
Han blev lettere kvæstet ved ulykken, som skete ved Helsinge i Nordsjælland. Nordsjællands Politi bekræfter hændelsen over for ekstrabladet.dk. - Vores patrulje er endnu ikke kommet tilbage fra stedet, så jeg kan ikke sige mere lige nu, lyder beskeden fra vagtchefen. Ifølge ekstrabladet.dk's kilder kørte motorcyklisten ikke særlig hurtigt, da en slamsuger foran ham tabte sin slange, og derfor slap han angiveligt med en kvæstet skulder og arm. Han blev efterfølgende kørt til hospitalet i ambulance, mens politiet sørgede for at få motorcyklen væk fra vejen. Kilde: Ekstra Bladet - Motorcyklist kvæstet af slamsugerslange Jeg har selv ligget bag sådan en flere gange, og har også tænkt på, at det er underligt at slangerne må ligge løse langs siden på vognene - altså uden at være spændt fast. Og de kan altså, set ud fra artiklen, godt falde af ![]() Tillykke til den som slap forholdsvist billigt fra oplevelsen
"aldrig mere en Italiener, medmindre hun hedder Monica Bellucci"! Last edited by roadhouse; 16-07-2010 at 18:19. Årsag: spazzerkorrektion ;o) |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
![]() ![]() ![]() - men godt han klarede den.
|
||||
|
||||
|
Sådan noget SLAM.
Alt der ikke er spændt fast, kan selvfølgelig .....falde ud over kanten, men det er der nok mange der ikke ved ![]()
Last edited by MO2; 16-07-2010 at 21:49. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
jeg har aldrig tænkt over om de kunne flade af,...
e´men mon ikke de også skal vare bundet fast eller på aden måde fastgjort. hvis alt skal være rigtigt.....
|
||||
|
||||
|
Billigt og billigt ... han ov erlevede; men en smadret skulder er ikke sjov.
PANTAHFRAKTIONEN - Nobody expects the Pantah Fraction! Amongst our weaponry are such diverse elements as: fear, surprise, ruthless efficiency, an almost fanatical devotion to the Pope, and nice tight leather suits IL PAPA'S OLD RACING BOYS |
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Og jeg som altid er lidt nervøs ved at overhale tankbiler med brændstoffer.
Hvordan kan den slags overhovedet ske? Det var vel nok godt, at han slap med en kvæstet skulder og arm, selvom det i sig selv er slemt nok! |
|
|
||||
|
||||
|
Har engang oplevet en som tabte sin kajak..... Den føj hen over hovedet på mig på motorstien.... KÆFT de fik fingeren og hornet.... og nogle skælsord...
|
||||
|
||||
|
artiklen er lodret løgn, som alle kan se er det en chrom chopper scooter, og de kan pr. definition ikke vælte, ellers ville førerne vel ikke være iført t-shirts og minimale æggeskaller(hvis eneste reelle formål er at holde fluerne ude af håret).
men måske føreren havde været godt tjent med et bronzekursus hvor man lærer bremse-undvige manøvrer....
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
||||
|
||||
|
Nu står der jo ikke noget om hvor den slange der havde været på slamsugeren før den faldt af var , den kan både havet ligget eller været oprullet på en slangerulle som enten sidder bagpå, på siden, ovenpå eller lagt i tilhøren sidekasser. Man må indse at der er en som har sovet i timen enten Chaufføren på slamsugeren eller også Mc`isten.
Men det er selvfølgelig surt og mega uheldig at vælte pga af sådan en slange. |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg har set MANGE slamsugere, hvor de bare ligger løst i sidekasserne og hopper op og ned - så en del chauffører virker ret ligeglade
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Hmm... Når man, tilsyneladende, ved at der er en risiko at køre bag den slags fartøjer, hvorfor holder man så ikke lige lidt ekstra afstand?
Ved ikke lige om man skal jagte chaufførerne eller dem der bygger bilerne op. Tror det sidste, for sådan har det jo bare "altid" været. Anyway... Hvor ofte taber disse fartøjer de slanger? Er det i virkeligheden bare et enkeltstående tilfælde? |
![]() |
| Brugere der læser dette emne lige nu: 1 (0 Medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
| Visnings metode | |
|
|