|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
7Synes godt om
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
||||
|
||||
|
Hej
Jeg er nød til at dele den her oplevelse..... Jeg var til åbent hus hos Jobcar i dag, og målet var at prøve en CBF1000FA hvilket jeg også fik gjort, den var dog en skuffelse, slet ikke det moment jeg havde forventet og føles generelt træg. Nu kunne det jo så være at ovenstående skyldes at jeg er en gammel og sur mand ( 37 år ) men da en gut kom tilbage på en CBR600RR og mente at den slet intet moment havde var jeg nød til at prøve den for at se om de sidste 18 hk mere i forhold til min Hornet virkelig kostede så meget på momentet.Nå men op på ryggen af den og fårk hvor den dog bare kørte godt. Jeg har aldrig prøvet en CBR600RR før og nu kan jeg slet ikke komme fra den. Det kan godt være det er den 600 racer der har mindst effekt men de 120 hk. er i hvert fald hjemme og så er den bare så sjov og fed at køre på at man konstant sidder med et smil helt omme i nakken og faktisk ønsker at man var til trackdag i stedet for at skræmme de lokale bilister omkring Kolding ![]() Og med hensyn til moment, jo de sidste 18 hk. koster en del moment i sammenligning med min Hornet, men når motoren bare æder omdrejninger som den her gør så er det lige ved at være et plus. Fed maskine som jeg skulle have hvis jeg kunne administrere en racer, og for øvrigt helt fantastiske bremser. Og ja sådan kan man blive overrasket en gang imellem. Håber i kunne lide historien ![]() Bo |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Citer:
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej Bjarne
Jeg har prøvet en "dobbelt R" og det er verdens bedste 1000'r efter min mening, det har jeg også skrevet lidt om her inde nogle gange. Det der fascinerer mig ved CBR600RR er at den kører så godt og har så meget power i betragtning af at det kun er en 600. S1000RR er derimod det ypperste der kan laves på 2 hjul til en nogenlunde fornuftig pris og til almindelige mennesker der ikke besider overnaturlige evner på en mc. Jeg er helt vildt med en S1000RR som bare er sååååååååååå vild at ALT andet mangler power i sammenligning, at den så også er lige så nem at køre som min Hornet siger bare alt. Jeg skal bare ikke have hverken en CBR600RR eller en S1000RR af den ene grund at det er alt for farligt hvis man bruger al den power og det vil jeg helt automatisk komme til hvis jeg havde en. Det er dog stadig meget fascinerende at prøve en velbygget racer ind imellem. Bo |
|
|
||||
|
||||
|
Oh yeah Rune.....
Det der må altså være fedt. Specielt på en CBR600RR, den rumsterer stadig i mit baghovede ![]() Med tanke på den ZX-10´r jeg prøvede for 14 dage siden så var oplevelsen 100 gange federe på den CBR600RR, og jo jeg ved godt den er langsommere og har mindre effekt, men for mig er det altså oplevelsen der tæller og den var sq i topklasse..... Bo |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
![]()
|
||||
|
||||
|
prøv at hoppe på en kwak 636 til sammenligning
|
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
||||
|
||||
|
Hej
Det gør jeg helt sikkert når chancen byder sig, den ser ud til at være en anelse mere hysterisk på papiret ![]() Bo |
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|