|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
1Synes godt om
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
||||
|
||||
|
Alle jer der bor inde i byen, hvor roder i med cyklen henne? Lejer i jer ind på et værksted eller gør det i gården? Tænker på de lidt større projekter, for en potte kan man jo altid skifte i gården eller lignende, men et større projekt er straks værre. Hvad gør I?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
||||
|
||||
|
Ja, det var et håbløst dumt indlæg - jeg skrev det også fra telefonen, så ud over at det lød forkert, var det også fuld at fejl. Ikke underligt at ingen har svaret.
Jeg var bare nysgerrig efter at vide om byfolket lejer sig ind på værksteder eller hvad de gør :-) Jeg ved at der findes værksteder hvor man lejer en bås på timebasis, men hvis man nu gerne ville "makke" motor med ligesindede her fra siden, eller noget. |
|
|
|||
|
|||
|
Gør det Selv her ?
Ved ikke om det er noget men ellers hør dem her Velkommen | Gør Det Selv Værkstedet om du kan lave MC hos dem ?
|
||||
|
||||
|
Jeg laver ikke selv service på min cykel, men de få ting jeg laver sker i baggården. Et lille service, olie og luftfilter, ville jeg ikke have noget imod at lave i gården.
|
|
|
|||
|
|||
|
Der findes et væld af værkstedsfællesskaber og mc-klubber, der har værksted til rådighed. Jeg lejede mig ind et sted i Aalborg. Det var rigtig fine forhold. Alt i værktøj.
|
|
|
|||
|
|||
|
Der findes Lager / kælder - lejemål.dk
|
|
|
||||
|
||||
|
Men hvor mange har egen garage i Kbh? :-) Det ideelle må være at leje sig ind på et fællesværksted eller blive rocker og så bruge klubbens værksted
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk |
|
|
|||
|
|||
|
Nu behøver man ikke være rocker, for at være medlem i en motorcykelklub. Jeg kender et par af de Københavnske klubber og de har da mulighed for man kan skrue.
|
|
|
||||
|
||||
|
Da jeg boede inde i byen brugte jeg mit kælderrum. Der var ikke så meget plads, men det kunne låses af når man holdt pause, og man stod i læ for regn og vind.
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|