|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||
| Generelt Motorcykel relateret snak |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne | Visnings metode |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Forhandlere har dem stående til 65-70.000,-
Så du skal nok overveje prisen en gang til. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tjek standen på dem - og se den her live - inden du alene vurdere prisen.
Den er heller ikke blå/hvid som de fleste :0) |
|
|
||||
|
||||
|
Min vurdering er også at den er alt for dyr, men jeg kan jo tage fejl - det er sket før
![]() Hvis prisen er lig eller over hvad forhandlere forlanger, så skal du nok ikke regne med mange henvendelser.
“Anyone can become angry - that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way - this is not easy.” For at få respekt må man også vise respekt. Og for at kunne vise respekt må man have selvrespekt. MC Missing Link:www.mcml.dk |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Man kan altid finde en billigere vare, eller en der vil yde samme service billigere end naboen - man får hvad man betaler for...
Der står dog heller ikke prisen er fast :0) |
|
|
||||
|
||||
|
Man er også bedere stillet når man køber ved forhandleren?
Men træls måde at skulle skille sig af med sin MC.. Hvilken Amerikaner har du fået?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ja, der er sørgelige omstændigheder.
Men jeg har et par biler på hånden - enten camaro eller impala. Men hvis man finder en identisk cykel, i samme stand - til samme pris hos en forhandler - så skal jeg nok ligge mig under prisen - så den er atraktiv nok :0) Bare tarveligt folk de sabler en ned, uden de har undersøgt sagerne ordentligt, og set cyklen.....total MCG tilstand... |
|
|
||||
|
||||
|
Mit indlæg var nu ikke ment som en nedsabling, men et godt råd for at sikre et salg. Jeg ved af erfaring at folk ser på prisen først, da man sjældent kan se standen på billeder. De motorcykler der umiddelbart koster for meget kontra tilsvarende motorcykler, får meget få eller ingen henvendelser. Den flotte stand kan blive afgørende for salget, hvis man får folk ud og se dyret - men de skal jo først henvende sig og det er der prisen kommer ind.
“Anyone can become angry - that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way - this is not easy.” For at få respekt må man også vise respekt. Og for at kunne vise respekt må man have selvrespekt. MC Missing Link:www.mcml.dk |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yes - en SS`er fra 1970 - 6,2L - 400Hk
|
|
|
||||
|
||||
|
Gir du så en tur en dag?
FUCK en drømme bil
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Citer:
Suzuki GSXR 750, 750 ccm, '01 – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Suzuki GSXR 750, 750 ccm, '00 – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Det er nu ment til info, ikek kritik |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er man interesseret i hans mc kan man jo give et bud, hvorfor har folk altid har så pisse travlt med at folk sælger for dyrt, det er da op til sælger hvilken pris han vil have.
|
|
|
||||
|
||||
|
Korrekt, folk er lidt sære om det med priser - Jeg får at vide at jeg sælger for billigt, men der er ingen der vil købe skidtet
![]()
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
så må vi se om den ryger og for hvad.
Men held og lykke med det skal du da have her fra.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Prisen er nedjusteret en smule.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg tror ikke du skal se det som at nogen 'sabler dig ned', men bare som et godt råd. Det er ikke nemt at sælge en brugt cykel i dag, og derfor er prisen alt afgørende.
Held og lykke med salget.
|
||||
|
||||
|
Jeg synes nu heller ikke der er nogen der rakker nogen ned. Jeg læser dem udelukkende som velmenende råd ifm. at få sat prisen så cyklen bliver solgt.
Held og lykke med bilkøbet og sygdommen.
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
held og lykke med begge dele,ang salg der er vel ingen der vil give "mere",men hellere mindre, af fri vilje,og forhandleren skal jo trods alt give garenti ikk,iøvret fedt mc vejr idag. hej.
|
|
|
||||
|
||||
|
Nu er det ikke nogen markedsplads herinde, så når man spammer med sine markedsannoncer i et debatforum, der slet ikke er beregnet til salg, må man påberegne at annoncen bliver debateret på godt og ondt!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Godt og ondt. Hver gang der blir postet herinde får jeg 50-60 hit på GoG - og 2-3 opringninger - så det dur.
Uanset om det er velset eller ej, og om prisen passer grisen. Når den er væk, er jeg ude af dette forum anyway... Sorry - thats life - så finder jeg mig gerne i lidt MCF tilsvining.... |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
|
|
|||||||||||
|