Motorcykel Forum DK
BLIV MEDLEM fb Marked mc nyheder mc billeder mc links

Gå tilbage   Motorcykel Forum DK > Forum: > Generel Debat

Like Tree6Synes godt om
  • 6 Skrevet af Albert
Besvar

LinkBack Tråd Valg
Gammel 23-02-2017, 23:26
Cool

Medlem siden: Aug 2012
Default Snedåb

Så er jeg blevet sne-døbt idag :)

Jeg er typen der kører hele året, men tager bilen når vintertrafik.dk har billeder af glatte veje. Dvs typisk 14 dage om året jeg ikke kører mc.

Idag sagde vintertrafik "go", og det der sne de snakkede om ville først komme i nat, og sikkert længere nede, så jeg tog cyklen idag også.

Men da jeg så skulle hjem lidt sent i dag kl 21. hooooold da op. Skulle jeg tage de 60km eller finde et hotel. hmm. Nå men jeg har jo købt de der Heidenau K60 Silica dæk med snefnug på, så vi prøver tænkte jeg.

Jeg må sige at jeg var lidt nervøs i starten, og når jeg skulle svinge kørte jeg som en der havde skidt i bukserne og med max 20 i timen, men ud af byen steg farten og til sidst på motorvej ud af byen var farten oppe på 60-70 så længe det gik lige ud

Og her må jeg sige jeg er imponeret. Der var ingen steder der var det mindste tegn på skred fra de dæk. Når jeg ramte midten af vejen med de 5-10 cm sne hvor bilerne ikke havde kørt, kunne jeg mærke at den blev noget levende, men ellers var der intet. DET er sgu sejt, så hermed min anbefaling af de dæk

Med håb om lidt flere plusgrader så jeg kan møde nogle flere på vejene snart. Godt forår

/Albert, XTZ750 vinterged.
-K1-, Lennart L, Fedtegreven og 3 andre Synes godt om dette.
Besvar med Citat
link
Besvar

Bookmarks

Tråd Valg

(20:47)