|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||
|
|||
|
Hejsa MCF :)
Står jo som tidligere skrevet med en suzuki gsxf 600 cc fra 96 som jeg vil sætte lidt i stand til jeg får kortet, Nu er mit spørgsmål, hvor fanden får man dele til sådan en ? Har efterhånden fundet ud af at uoriginale dele til mc ikke er lige så nemme at skaffe som til biler ;) Nogle der kan hjælpe lidt ? Btw, har fundet nogle sider med dele, MEN!! de har slet ikke min cykel listet derinde :S |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
en mulighed
Alpha Sports - Suzuki Motorcycle Parts Catalog super side med eksploderede tegninger etc
|
|||
|
|||
|
Det jeg faktisk er ALLERMEST ude efter er 2 ting.
En måde at ændre min forlygtes udseende og måske også fronten af kåben. 2. Et "Cowl" eller soloseat til den :) så den får et lidt mere GSXR look. Har overvejet at lave et i glasfiber, men da jeg er helt ny til at ombygge mc skal jeg lige "se" hvordan andre gør det :) |
|
|
||||
|
||||
|
hej, - et sted hvor du kan finde AL info om din cykel, hvis du er velbevandret på engelsk altså, er på www.katriders.com Det site er et must på dine Bookmarks - ligesom motorcykelforum.dk bør være det
|
|||
|
|||
|
Lennart, bogmærkede dem inden jeg besøgte MCF ;)
Victor, true, men kan ikke finde nogle til før 98 :S |
|
|
||||
|
||||
|
Single sæde/seat cowl.
Solo seat cowl for GSXF gsx600f Katana 600 Pre 98 | eBay Runde forlygter, fra en Aprilia eller noget i den stil: Wagner Kunststofftechnik
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|