|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bliv medlem | mc nyheder | mc marked | mc billeder | mc links | mceventyr | top 100 |
|
|||||||
| Startsiden | Forumoversigt | Medlemmer | Medlemmer | Søg | Indlæg Idag | Marker som læst | Bliv medlem | Kalender | Links |
5Synes godt om
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
|||
|
|||
|
Nu vil jeg også prøve her for at udbrede søgefeltet, selv om det sikkert er for sent. Min kære SV 650 fra 1999 er blevet stjålet i Hørning, der ligger lidt uden for Århus. Den er meget nem at genkende, da den er hvid og klædt ud som en zebra, har røde lædersæder og der står HL 11 685 på nummerpladen. Tyveriet er sket mellem den 25. og 27. marts 2011. Der gives selvfølgelig en findeløn, hvis den kommer hjem i folden igen - død eller levende.
Og er jeg i øvrigt den eneste, der har fået en meget uengageret behandling af politiet i forbindelse med tyveri? |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
det ville gøre eftersøgning lidt letter hvis du kunne up-loaded et billed af dyret
|
|||
|
|||
|
Orv den er ellers flot, og meget speciel ! For helvede hvor skulle de langfingrede røvhuller ristes langsomt over et lejrbål .
Det pisser mig af at man snart ikke kan have noget i fred ! Håber du er heldig og finder den igen. Og til alle jer langfingrede røvhuller der ikke ved hvad der er jeres og andres ejendom: Hvis jeg nogensinde tager nogen i at luske rundt på min ejendom, så kan i være helt sikre på at i selv får lov til at samle jeres tænder op fra garage gulvet , med jeres brækkede fingre.... Om det så koster mig en tur i brummen for det
|
|
|
|||
|
|||
|
Taktak. Ja, det er sku træls, at man ikke kan have noget i fred. 8 dage efter min SV blev stjålet var der en anden Yamaha, der blev stjålet mindre end 100 meter fra hvor min havde stået. Så kunne man have en mistanke om, at det er organiseret. Men ligeså frustrerende er politiets reaktion. De virker total ligeglade. Og har været det hver gang, jeg har ringet og spurgt til sagsforløbet.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Der stod: Anyone found her at night, will be found her in the morning! Og med småt stod der: This statement has been put to practices, and I´m still the owner since 50 years... You just try your luck!
|
|||
|
|||
|
Citer:
Ja man tror sgu det er løgn at de ikke tager mere hånd om sådan en sag, når den er så oplagt. Den 3. politi betjent vi blev henvist til, gad så endelig godt at tale med vidnerne, og nu er de to idioter så dømt for vold. Desværre fik de kun 3 måneder hver. Jeg var med i retten og havde bare lyst til at hoppe over skranken og mule dem godt og grundigt...: Men da jeg jo er en lovlydig borger, så måtte jeg nøjes med at glo ondt på dem... ![]() Men ja , man kan godt føle at politiet ikke rigtigt er på ens side, at de enten ikke gider eller har tid til at tage sig af ens klagemål... |
|
|
|||
|
|||
|
Den burde ellers være til at få øje på igen. Jeg har postet link til din tråd på svrider.dk
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg skal nok kigge efter den!
Jeg ville dø hvis det var min egen SV 650'er der var røget. Brumbassen skal helst kun betjenes af mig selv. |
|
|
||||
|
||||
|
ja det er sku sørgeligt at der findes nogle der ikke kender forskel på dit og mit!!!! jeg holder et vågnet øje med den her i randers
|
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Kan godt forstå du er frustreret over at de ikke prioriterer din sag, men Politiet har desværre ikke nok hænder til at hjælpe med ALT (Skuffende, I know!), men det kan du jo takke vores kære regering for ![]() Men håber stadig du finder den!!
| Søgeord |
| død eller levende, efterlysning, politi, sv 650 |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.motorcykelforum.dk/forum/f7/sv-650-stjalet-i-horning-11289/
|
||||
| Oprettet af | For | Type | Dato | |
| Efterlysning af stjlet SV | This thread | Refback | 20-06-2011 02:49 | |
| Efterlysning af stjlet SV | This thread | Refback | 18-06-2011 11:29 | |
| Efterlysning af stjlet SV | This thread | Refback | 17-06-2011 12:57 | |
| Efterlysning af stjlet SV | This thread | Refback | 17-06-2011 11:41 | |
| Efterlysning af stjlet SV | This thread | Refback | 17-06-2011 10:36 | |
| Efterlysning af stjlet SV | This thread | Refback | 17-06-2011 09:25 | |
| Efterlysning af stjlet SV | This thread | Refback | 17-06-2011 09:03 | |
| Efterlysning af stjlet SV | This thread | Refback | 17-06-2011 07:37 | |
| Efterlysning af stjlet SV | This thread | Refback | 17-06-2011 07:23 | |