|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Weee- delen: Så er min kone og Jeg rykket til Langeland, (mens vores hus bliver bygget på Fyn) Væk fra det hektiske København, stor optur.
Øv- delen: Jeg har haft begge mine maskiner til salg det meste af foråret og sommeren på div. mc sites inkl. 123mc.. ikke ret meget respons på dem? Er der intet salg i brugte maskiner mere eller har jeg de forkerte mc'r til en forkert pris ? hvad gør man så når man ikke lige står med pengene til den nye maskine (bmw f800 gs) ... man venter vel. hulk Måtte lige af med det '99 Suzuki XF650 Freewind, 39k '01 Ktm 640 LC4 supermoto, 59k KTM 640 LC4 Enduro 123mc.dk ..det bne motorcykelmarked Suzuki XF 650 Freewind 123mc.dk ..det bne motorcykelmarked Last edited by Jolle; 29-07-2010 at 23:35. Årsag: links indsat |
|
|
||||
|
||||
|
Når en mc ikke kan sælges, er det ALTID fordi prisen ikke er rigtig.
Hvis du sætter Suzi'en ned til 25k og KTM'en ned til 35k, så er jeg sikker på at de er væk inden ugens udgang
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har jo pointeret at jeg er åben for seriøse bud ...
![]() Ja med de priser du foreslår der Don T, så ryger de sikkert hurtigt. |
|
|
||||
|
||||
|
Uden at vide hvad "seriøse bud" er, så vil jeg gætte på at der er for langt ned til hvad folk vil give, til at de føler det hører under "seriøse bud".
Kender ikke priserne på KTM, men kan køber byde en af dem til fx 50.000kr bare 5.000kr ned, så svarer det til at de skal have dig 14.000 ned i pris. Er din pris i den højere ende, har du allerede (indirekte) givet udtryk for du sidder med "guldet" og så gider folk end ikke prøve...
|
||||
|
||||
|
Og lidt mere...
Der er en del psykologi med i det ![]() Er du modsat ovennævnte tilfælde allerede blandt de billigere ifht. stand/km/årgang, så kan sælger måske godt se at der ikke er så meget at komme efter. Hvis du i stedet sætter prisen, så du kan slå et par tusind af (og samtidig holde dig i den billigere ende), så føler sælger også at han har gjort en god handel og så skal du nok få den solgt
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Forstår hvad du mener Christian, udstyr, kilometer, stand og årgang, tæller jo både op og ned i priserne, Jeg Personligt, kunne aldrig sælge noget jeg ikke kan stå 100% inde for.
Men de mennesker findes desværre derude. Med hensyn til priser i den høje ende, mener jeg at jeg har sat dem midrange, alt taget i betragtning, Men kan være jeg må længere ned, Tak for input |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
![]() Da jeg kikkede på MC, der kontaktede jeg for det meste ikke dem som skrev at de var til at handle med, for så mener jeg bare at der må være noget at skjule (Ikke i alle tilfælde, men nogle). Jeg syntes det er dumt at skrive man er villig til at gå ned i pris osv. Lad køber spørge sælger om man er til at handle med, så kan man jo sige Ja eller Nej. Det er min mening
- Mvh. Anders Kawasaki GPZ 500S Last edited by AndrewRR; 30-07-2010 at 00:42. |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Citer:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
10 km fra Svendborg
|
|
|
|||
|
|||
|
Citer:
Jeg er selv ved at sælge min MC for tiden, og mit indtryk er at langt de fleste kun fokuserer på prissedlen. Hvis din nabo har samme model til salg, bare 4 år ældre, med 30.000 km mere på klokken og til 2000 under din pris, så kan du godt glemme at sælge din MC. Naboen kommer af med sin først. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Citer:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det sidste fjols er ikke født endnu, så hvis du mener at prisen er rigtig, vil det bare være et spørgsmål om tid inden du kommer af med dem
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
| Visnings metode | |
|
|