|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||
| Off topic Den gode værkstedshumor + alt det andet |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Valg | Søg i dette emne | Visnings metode |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hej !
Tænkte at der måske er andre MCister end mig der ud over mc´er er vilde med katte. Da jeg flytter og ikke kan have mine dejlige katte med søger de nu nyt hjem. En hankat og en hunkat på 5 år. Ægte og med stamtavler. Hunkatten, Jitte, er blå blotched og lidt over gennemsnittet i størrelse, ca. 5,5 kg. Hankatten, King, er sort blotched og lidt lille i det. "Kun" knap 7 kg Begge er neutraliserede.Legesyge, kælne, sjove, underholdene og nysgerrige. De er meget sociale - har sociale gener ala en hund, og knytter sig meget til deres mennesker og opholder sig hvor de er. Alt i udstyr følger med. Med en pb, så får du tlf du kan ringe og høre mere |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
BUMP....
Hende her kan man da ikke stå for...
Last edited by Dina; 11-07-2010 at 09:24. |
|
|
||||
|
||||
|
De ser rigtig søde ud. Men der er da vist ikke meget kød på når de først har været på grillen
![]() spøg til side, så håber jeg du finder et godt hjem til dem.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Citer:
![]() Det er jo svært at komme af med dem, specielt her i ferien... men jeg håber da det bedste fro dig og dem.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hej Jan.
Hvis man vil have et kattehårsfrit hjem skal de børstes grundigt en gang om ugen og vaskes ca. hver 2. måned. Et minimum er at undgå de generes af pelsen. Fx ved mange løse hår der stikker dem og giver dem hårboller når de slikker sig eller at de får hårknuder. Har de mulighed for at komme ud, så smider de selvfølgelig en del af pelsen ude = mindre børstning. Prisen ved jeg ikke, det vigtigste er at de komme et godt sted hen. De er halvsøskende med samme far og har altid været sammen, så det er et krav at de bliver sammen. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Øv øv, dem ville jeg rigtig gerne have, men har en voldelig rød hankat, som på ingen måde kan tolererer andre katte.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
![]()
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
[quote=Dina;69327]
Hvis man vil have et kattehårsfrit hjem skal de børstes grundigt en gang om ugen og vaskes ca. hver 2. måned. Når de skal vaskes er det så på uldprogram eller kan de tåle 60 grader
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
[quote=SBW-VS1400;69390]
Citer:
Ej, en almindelig vask er 1xgrund shampoo, 1xfarve shampoo, 1xbalsam + et håndklæde = ca. 15 min. Udstillingsvask er 2xgrund shampoo, 1xalm shampoo, 1x farve shampoo, 1xbalsam + føntørring og børstning til de er helt tørre = ca. 2 timer pr kat
|
|
|
||||
|
||||
|
[quote=Dina;69404]
Citer:
Med spadseredragt (for ikke at bide i sit sår efter neutralisering): http://www.facebook.com/#!/photo.php...&id=1148718934 Som Kampkat (jeg kuperede hendes ører med en neglesaks): http://www.facebook.com/#!/photo.php...&id=1148718934
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nej, vi kan jo godt lide ham, selv om han er lidt sær, og angriber os af og til.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kan godt være jeg lyder kynisk. Men hvis et dyr bevidst og ikke i leg nogensinde angreb mig, så blev det aflivet.
|
|
|
||||
|
||||
|
Åh ååh.. Kampkatte
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ha ha, så slem er han nu heller ikke, han skal bare fodres lige når han kommer ind, så er han from som et lam. Og hans fede mave må vi ikke røre, ved ikke om han er kilden, men han bliver ihvertfald sur.
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
I skal bare sådan en svend, så er han tæmmet:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dit onde menneske....
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
eller bløde at sidde på-----
|
||||
|
||||
|
K1 - den er slet ikke til katte - det er jo en Århusiansk hundesnor
|
|
|
||||
|
||||
|
PS. Jeg har haft en Maine Coon engang - og det er en fantastisk bamsekat som bare er for lækker. Så slå til - der er masser af år og gode oplevelser i dem endnu
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
| Visnings metode | |
|
|