|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||
|
||||
|
Nu kommer den automatiske fartovervågning (fotofælder) endeligt til Danmark. Så nu er det snart forbundet med en vis risiko at drøne over for rødt, lave wheelies - ja, i det hele taget at køre som et umodent fjols på gader og stræder. Kanon initiativ
Ha' en forrygende dag.
|
||||
|
||||
|
Citer:
"aldrig mere en Italiener, medmindre hun hedder Monica Bellucci"! Redigeret af roadhouse; 01-09-2010 kl. 17:16. Årsag: stavefejl :) |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg har nu aldrig oplevet det som det store problem
|
|
|
||||
|
||||
|
Det jeg mente var nok mere på den korte bane. For folk herhjemme på 2 hjul såvel som på 4, har ikke megen respekt overfor de fotofælder.
Men fint med mig, vis de nakker alle de knaldhætter som har så travlt de skal overfor rødt osv.
|
||||
|
||||
|
Tjaaaa, men så bor du måske et sted med trafikanter som er klar over er findes noget der hedder lovgivning - og overholder denne! Selv herinde, på et forholdsvist nede-på-jorden fora, findes der fjolser som mener det er helt OK med wheelies mm. - så dem håber jeg da på, bliver hevet ud af trafikken når der er fotofælder spredt ud over det ganske land.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Der er nogen i trafikken der irritere mig. Det er dem der snork sover i trafikken eller laver alt muligt andet end at køre bil/mc og tydeligvis ikke magter det, skifter bane som de har lyst, og ikke har overblikket over det de har gang i. Mod dem tror jeg ikke at fotofælder hjælper. |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
||||
|
||||
|
Præcis. Også dem :spank:
|
|
|
||||
|
||||
|
Pudsigt det lige var dig jeg tænkte på da jeg skrev mit indlæg. Er du sikker på du virkeligt ER 28 år "gammel"?
|
||||
|
||||
|
Jeg tror fotofælder hjælper mod dem som er til stor fare for andre trafikanter ved at lave overlagte overtrædelser. Mod de andre, nej.
|
||||
|
||||
|
det hjælper når det får konsekvenser, ikke før
|
||||
|
||||
|
Hvorfor tænkte du på mig?
|
||||
|
||||
|
Han havde set dette klip med dig: (kunne kende dig på håret :D)
|
||||
|
||||
|
Det får jo så konsekvenser over for den kategori jeg mener er farligst - drengerøve der laver wheelies ned gennem en tætbefærdet vej som Hvidovrevej og dem som lige smutter over for rødt ... igen og igen.
Dem som lægger sig ude i venstre vejbane eller sidder og SMS'er, skifter ble på ungen, taler i mobil mm., er der vel umiddelbart ikke noget at gøre ved. Andet end at holde øje med trafikken - også langt foran en selv.
|
||||
|
||||
|
vi må håbe, og så byder det velkommen
Redigeret af -K1-; 01-09-2010 kl. 17:52. |
|
|
||||
|
||||
|
Hvad er der nu galt med en lille wheelie?? :confused:
Og har det fint med at være et fjols, vi har det sjovere... Redigeret af Rikke; 01-09-2010 kl. 17:54. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja lad os få luget lidt ud i de fjolser der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt
|
||||
|
||||
|
Citer:
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Valg | Søg i dette emne |
|
|