Motorcykel Forum DK
BLIV MEDLEM fb Marked mc nyheder mc billeder mc links

Gå tilbage   Motorcykel Forum DK > Off topic > Off Topic

Besvar

LinkBack Tråd Valg
Gammel 18-11-2016, 19:31
Madden's Avatar
Legend

Medlem siden: Jun 2013
Sted: Sydjylland, men Bosat i Århus
Alder: 29
Billeder: 3
Default Købt lidt nyt grej til hiking og evt. MC tur

Jeg har for nyligt erhvervet mig lidt nyt grej til hiking/vandretur og camping (evt. MC tur).
Da jeg godt kan lide udendørs-"liv" og aktiviteter, og jeg tænkte også at hvis jeg engang får en MC og udstyr med bedre mulighed for at længere MC ferie, så kunne en del af disse ting jo være multifunktionelle.
Har bl.a. anskaffet en foldesav, træ og spritblus, noget ekstra karabiner ol. til min hængekøje og et lille vandfiltreringsystem mm.
Men mangler stadig en ny rygsæk.

Det er med henblik på at komme afsted på noget tur til fods her til næste sommer, måske lidt opvarming i Danmark en weekend hvor jeg har tænkt på tre potentielle lokaliteter (Nationalpark Thy, Sydfyn eller Sønderjylland omk. Als) Også kunne en lidt længere tur til Norge eller Sverige følge, den samme sommer. Min plan er at jeg selv skal klare mig, med de ting jeg medbringer og jeg kan finde derude. Så sådan noget som vand, vil jeg selv finde og sikre er sikkert at drikke.

Men ville da lige dele det med jer, fordi det kunne jo være der sad nogen derude som gør jer lidt i vandreture og som kunne være sjovt lige at kunne stille lidt spørgsmål engang.

Eller måske hvis der er nogen som har erfaring med MC "camping tur" hvor i tager en uge eller 2 på MC og køre afsted også ellers klare overnatning, mad/vand selv i hvert fald det meste af tiden.
Besvar

Bookmarks

Tråd Valg

Ligende Emner
Emne emne starter Forum Besvarelser Indlæg
rr grej perres0 Teknik 5 13-11-2012 19:16
Lidt newbie spørgsmål, div grej m.m JustDK Generel Debat 2 02-06-2012 17:30
Jeg mangler lidt grej til sommerens tur... Anbefalinger ? xr600 Generel Debat 17 29-06-2011 18:37
Koge grej UPS Reservedele 8 21-04-2011 11:07
m800 virker lidt sejlende i sving og lidt vindfølsom. 7777 Generel Debat 9 16-06-2009 21:11

(21:05)